zpět na novinky

Prodej ležáku Pilsner Urquell v roce 2015 stoupl

Prodej ležáku Pilsner Urquell v roce 2015 stoupl

Přes 2/3 exportovaného plzeňského ležáku Pilsner Urquell míří do zahraničí v tradičních skleněných lahvích. Zvyšuje se také podíl piva vyváženého v sudech, v roce 2015 meziročně vzrostl o 16 %.

V roce 2015 se prémiového plzeňského ležáku vyvezlo meziročně o 4,5 % více a objemy jeho prodejů v České republice vzrostly dokonce o 11,5 %, a to ve všech druzích balení. Prodej čepovaného piva, na kterém se podílejí sudy i tankové pivo, vzrostl o 7 %. Celkový prodej doma i v zahraničí překonal hranici 2 milionů hektolitrů.

I přes horké léto zůstal nejsilnějším prodejním měsícem piva Pilsner Urquell prosinec, kdy spotřebitele zaujaly zejména nové litrové lahve navržené významným českým designerem Rony Pleslem a další dárková balení. K vysokému domácímu růstu pomohl i zvýšený zájem v době jarního hokejového mistrovství světa, ať už jde o konzumaci piva v hospodách při sledování přenosů jednotlivých zápasů nebo prodej plechovek ze speciální edice s obrázky hráčů českého týmu.

barril_5_2 sud             pilsner-plesl small