Staropramen uvedl na trh reprezentační limitovanou edici
Od roku 2019 je Staropramen partnerem české fotbalové reprezentace. S nadcházejícím evropským šampionátem přichází pivní značka s hrdinskou kampaní „Reprezentovat je pro nás nejvíc“. Součástí nové kampaně značky je limitovaná edice plechovek s fotbalovou tematikou.
Protagonisty v novém spotu jsou Hynek Čermák, Jaroslav Šilhavý a smíchovský sládek Jan Špaček. Součástí kampaně je také národní spotřebitelská promoce v obchodech, hospodách a restauracích o ceny s fotbalovou tematikou.
Spotřebitelská promoce s mottem: „Spolu za výhrou“ běží od 1. června až do konce šampionátu. „Mechanika soutěže je jednoduchá. V obchodech stačí kupovat piva Staropramen, Smíchov, Jedenáctka nebo Ležák ve speciální fotbalové edici a sbírat kódy z plechovek a lahví. V hospodách a restauracích se konzumenti do soutěže mohou zapojit po zakoupení dvou čepovaných piv Staropramen,“ uvádí David Šeberle. Výherci se mohou těšit na OLED TV, dresy podepsané reprezentanty a mnoho dalších atraktivních cen.
Reklamní spot:
Kreativní agentura: Yinachi
Produkční agentura: Creative Embassy
Creative director, copywriter: Marek Šplíchal
Strategie: Ondřej Roček
Režie: Luboš Vacke