zpět na novinky

Sázka na prémiovější vzhled se Velkopopovickému Kozlu vyplácí

Sázka na prémiovější vzhled se Velkopopovickému Kozlu vyplácí

Populární pivní značka Velkopopovický Kozel oblékla celé své portfolio do prémiovějšího hávu. Kromě toho se rozhodla vylepšit recepturu svých dvou nejpopulárnějších variant Kozel 10 a 11.

Jde o nejvýraznější změnu za posledních 20 let. Výsledkem je podle výrobce plnější a bohatší chuť oblíbeného pivního moku. „Vylepšená receptura pivařům přinese intenzivnější zážitek při zachování výborné pitelnosti,“ tvrdí sládek Velkopopovického pivovaru Vojtěch Homolka.

Cílem nového designu je zase, jak už tak bývá, dosažení lepší identifikace produktu v obchodech a jednodušší orientace mezi jednotlivými variantami. Nové obaly jsou nyní modernější a více prémiové. Na první pohled je také zřejmé, zda si konsument kupuje Kozla 10, černého, ležák nebo řezané pivo. „Chtěli jsme, aby nový design výrazněji komunikoval klíčové hodnoty značky, jako je poctivost a řemeslnost. Jsme moc rádi, že ho naši konzumenti přijali tak dobře.“ pochvaluje si sázku na změnu Vojtěch Homolka.

Uvedení Kozla 10 a 11 na trh doprovázela marketingová kampaň s vlastním TV spotem, který byl k vidění na obrazovkách do 9. listopadu 2020. V průběhu podzimních měsíců ji doprovází digitální a PR kampaň i výrazné stojany v obchodech.