QR kód vzdělává i inspiruje
V roce 2016 uzavřel obchodní řetězec Albert strategické partnerství s domácími dodavateli hovězího a vepřového masa. Vše, co se neprodává v akcích, ale tvoří stálou nabídku, je českého původu. Spolupráci s českými dodavateli přitom neustále rozšiřuje a na nových transparentních obalech zpřehledňuje také komunikaci původu masa od chovu přes porážku až k zabalení.
Na nových obalech s českým masem tak uvidí zákazník tři vlajky. Novinkou je i QR kód, který zavedl jako první z řetězců. Ten přesměruje zákazníky na web, kde získají řadu praktických tipů, jak maso správně uchovávat, aby zůstalo co nejdéle čerstvé nebo jak ho nejlépe upravit. „Zákazníky odkáže na mobilní web, kde získají řadu tipů, jak maso skladovat nebo jak ho použít v kuchyni. A to včetně konkrétních receptů,“ upřesňuje Eva Benešová, odpovědná za vývoj vlastních značek v obchodech Albert, která novinku do obchodů Albert zavádí.
Albert také upravil velikost balení kuřecího masa, kterého zákazníci nově najdou ve vaničce více. „Nové balení jsme vymýšleli tak, aby skutečně odpovídalo potřebám zákazníků. V potaz jsme brali také přírodu a úsporu plastů,“ upřesňuje Robert Birov, manažer kategorie masa v obchodech Albert.
Zdroj a foto: Albert Česká republika