FACHPACK 2021: Utváříme budoucnost
Evropský odborný veletrh obalů, technologií a procesů FACHPACK 2021 se bude konat na norimberském výstavišti podle plánu a to od 28. do 30. září 2021. Přípravy jsou již v plném proudu. Po roce 2020, kdy má veletrh svou pravidelnou přestávku, se FACHPACK představí s jasným profilem a v novém hávu pod heslem „Utváříme budoucnost“.
„V posledních několika měsících jsme intenzivně pracovali na nastavení pozice veletrhu na trhu a hovořili jsme s mnoha firmami a partnery. Vyšla najevo jedna věc: FACHPACK je významným průvodcem pro obalový průmysl a jeho uživatele v Evropě. Na FACHPACKu vznikají impulzy pro novinky, nastavují se trendy a otevírají se nové cesty,“ říká Heike Slotta, executive director exhibitions ve společnosti NürnbergMesse.
Nový slogan „Utváříme budoucnost“ vystihuje program události, například formou nadále aktuálního tématu ekologických obalů. Na stáncích budou prezentovány recyklovatelné obaly nebo řešení s podílem recyklátu, materiály šetřící zdroje, opakovaně použitelné obaly a systémy, ale také procesy šetrné k životnímu prostředí. K vidění budou nové materiály, nová technika a nové procesy. Kromě toho se bude obalová akce věnovat všem důležitým trendům v obalovém průmyslu a poskytne ve svém doprovodném programu novou inspiraci a podněty k zamyšlení. Půjde zejména o fóra PACKBOX a TECHBOX, četné zvláštní přehlídky, workshopy, setkání a slavnostní předávání cen, jako je německá obalová cena – Deutsche Verpackungspreis.
Převládající barvou veletrhu zůstává populární jasně oranžová. Stěžejním prvkem nové prezentace je logo FACHPACK – moderní špendlík PackPin. Svou podobou PackPin znázorňuje místo, kde právě něco vzniká, tady a teď, na veletrhu FACHPACK, „place to be“. Neboť právě tady se podnikavci setkávají s lidmi, kteří srší nápady a kteří utvářejí budoucnost. PackPin symbolizuje také dialog (připomíná komiksovou bublinu) mezi lidmi a různými disciplínami. A ztělesňuje aktivní řešení, jelikož se podobá drapáku stroje. Šipkou na konci loga FACHPACK PackPin také ukazuje, že z FACHPACKu vede cesta do budoucnosti: „Utváříme budoucnost“.
„Doufejme, že v blízké budoucnosti v září 2021 – tedy za rok a půl – bude hrozba koronaviru pod kontrolou nebo dokonce minulostí. V tuto chvíli nelze předvídat, kdy přesně se tak stane a jak se bude ekonomika vyvíjet. Po krizi přispějí veletrhy k novému nastartování byznysu firem, oživení kontaktů se stávajícími zákazníky a navázání nových obchodních kontaktů. Žádný webinář, žádná videokonference ani žádná VR aplikace nenahradí osobní výměnu názorů a stisknutí ruky mezi obchodními partnery, jako se děje na veletrzích,“ uzavírá Heike Slotta