zpět na novinky

Lay´s přichází s novou kampaní, novinkou a redesignem

Lay´s přichází s novou kampaní, novinkou a redesignem

Po letní kampani „Hudba chutná lépe s Lay´s“, která měla ve spojení s hudbou ukázat na šíři a rozmanitost příchutí klasické řady Lay´s, přichází nyní populární značka chipsů s novou kampaní, produktovou novinkou a redesignem (nový design obalů viz hlavní foto).

Claim aktivace „Které Lay´s si dnes dáš?“ se sice nemění, ale tentokrát se kampaň zaměřuje na celé portfolio. Souběžně s kampaní byla představena i produktová novinka Lay´s Wavy s příchutěmi Spring Onion a Juicy Tomato.

Inovací prošel i design řady Lay´s MAXX (foto dole vlevo). „Nové balení je ve srovnání s původním řešením elegantnější s atraktivnějším designem a vyobrazením příchutí. Čistý, černý vzhled s barevným tónováním zdůrazňuje například více samotný název řady,” uvádí Petra Hrabčíková, brand manažerka kategorie snacků společnosti Mattoni 1873.

Lay´s MAXX dále změnila claim na „Rychlá svačina, když máš hlad“, což ještě více podporuje povědomí o šířce a univerzálnosti produktového portfolia. Komunikace kampaně „Které Lay´s si dnes dáš?“ probíhá i prostřednictvím spotu, který bude až do konce roku nasazený v televizi i digitále. Kromě toho bude kampaň komunikovaná i v PR a Instore.